اندیشیدن به پویانمایی «رالف اینترنت را خراب میکند»
حسام حسینزاده
مناسب برای دورهی ابتدایی
پویانماییها میانجیهای شگفتانگیزی برای ورود به جهان کودکان و گفتوگو با آنها هستند. اگر انتخاب درستی داشته باشیم، بچهها با انگیزۀ زیادی تماشا میکنند و لذت میبرند. وقتی تماشا به پایان میرسد، بهترین زمان برای آغاز گفتوگوست. بنابراین، بهترین راه این است که ابتدا پویانمایی را همراه بچهها نگاه کنیم و سپس گفتوگو را آغاز کنیم. اگر در آموزش مجازی، چنین امکانی را ندارید، خوب است از بچهها بخواهید دقیقاً پیش از شروع کلاس مجازی، فیلم را تماشا کنند تا بتوانند به محض پایان آن، وارد کلاس شده و گفتوگو را آغاز کنند.
پرسشهایی که در کاربرگ تهیه شده آمدهاند، صرفاً پیشنهادهایی برای اندیشیدن به پویانمایی «رالف اینترنت را خراب میکند» هستند، آنها را همچون نقشه راه نبینید و بگذارید بچهها به گفتوگو شکل بدهند. قرار است اندیشیدنِ خودِ شما (بهعنوان آموزگار یا تسهیلگر) به این پرسشها، باعث افزایش آمادگیتان برای هدایت گفتوگو شود.
دریافت کاربرگ «اندیشین به پویانمایی رالف اینترنت را خراب میکند»
پینوشت: این متن ۹ مرداد ۱۴۰۰ در مدرسۀ بازتاب منتشر شده است.
ممنون بابت نشر این مطلب! واقعا عرص میکنم.
موفق باشید همیشه
+ دکتر سعید ناجی هم یه کتاب درباره ی انیمیشن های مناسب برای حلقه های کندوکاو دارن که کتاب خوبیه